Nyheder

Home/Nyheder/

Opdatering fra bestyrelsesmøde d. 14. april

Til alle Jer kære Flyers-folk - I er virkelig savnet! Det kan kun blive godt, når vi alle sammen mødes igen til en snak og en masse floorball, men indtil da ønskes I alt det bedste herfra. På bestyrelsesmødet blev der bl.a. snakket om trænere igen, hvor der mangler nogle pladser at blive fyldt ud, hvilket er følgende: En træner for 2. div. Herrerne, der skal arbejde sammen med den træner, der allerede er på plads En holdleder for 2. div. Herrerne En holdleder/træner for et udviklingshold i 3. div. Herrerne, der skal arbejde tæt sammen med trænerne for 2. div herre En træner for 1. div. Damerne, der skal arbejde sammen med den træner, der allerede er på plads En holdleder for 1. div. Damerne Til info kan en holdleder være ansvarlig for koordinering af kørsel, kamptøj m.m. Opgaverne vil blive aftalt med trænerne. Hvis du selv eller kender én, der kunne være interesseret eller har spørgsmål til dette, er du meget velkommen til at rette henvendelse til Peter Wulff (peterwulff@aalborgflyers) De nye trænere og træningstider vil blive offentliggjort senere, når det sidste er mere afklaret. Ligeledes vil datoen for opstart af almindelig træning i hallen også blive meldt ud senere. Vores fantastiske afslutningsfest (d. 16. maj), der plejer at være super hyggelig med god energi og massere af fællesskab, bliver desværre aflyst i denne sæson. MEN vi satser stærkt på en rigtig ryste-sammen standerhejsning til august/september med massere floorball og fællesskab for nye og erfarne, unge som ældre - simpelthen alle i Flyers, så vi kan forhåbentlig starte sæsonen med et brag! Her vil kåringer fra sæsonen 19/20 også blive offentliggjort. Som så mange andre offentlige store fester bliver 90'er festen i august

Opfølgning på bestyrelsesmøde d. 23. marts 2020

I disse tider, hvor det meste af tiden foregår i hjemmet pga. Corona, blev bestyrelsesmødet d. 23. marts også afholdt virtuelt. I Flyers følger vi anbefalingerne og må dermed væbne os med tålmodighed, før vi rigtig kan komme på banen i hallen igen. Vi håber dog det bedste, og vi håber, vi bliver "frie" igen efter påske, som den nuværende udmelding går indtil. Ligeledes afventer vi hvad der sker ift. sommerafslutningsfesten d. 16 maj. Dog vil de respektive trænere stadig få kåringerne på plads, der evt. kan blive givet ved standerhejsningen, hvis sommerafslutningen ikke kan blive afholdt. I bestyrelsen er vi også opmærksomme på, at der er blevet betalt kontingent for foråret 2020, men hvor spilletiden dog har været minimal ift. det normale. Dette vil dog blive tilgodeset ved betalingen for næste sæson, hvor en procentdel trækkes fra prisen på spillere, der har betalt kontingent inden d. 23. marts 2020. Dette gælder dog ikke passive medlemmer. Derudover blev der snakket om hold og tilhørende trænere for næste sæson. Der er stadig nogle huller, der skal udfyldes, hvilket der arbejdes på. Skulle du have spørgsmål, der ikke bliver besvaret i det samlede referat kan du rette henvendelse til Peter Wulff, der har overblikket over, hvilke samtaler/aftaler, der ikke er blevet bekræftet endnu. Aalborg Kommune har udtaget Flyers til en stikprøvekontrol relateret til aktivitetstilskud og tilskud af lokaler, hvor der er kommet positivt svar. Der har været styr på tingene og ingen bemærkninger, hvilket vi takker kasseren for. Alt dette uddybes yderligere i det samlede referat, der findes på hjemmesiden under fanen medlemssider - mødereferater. Ved interesse ret henvendelse til bestyrelsen for koden. Bestyrelsen hilser herfra. Pas godt på jer selv og hinanden. Vi ser virkelig frem

Covid 19 lukker Flyers.

Som følge af regeringens presse møde her onsdag aften. Har en samlet bestyrelse besluttet at ALLE aktiviteter i Flyers er aflyst fra d.dato og frem til 25 marts. 2020. Dvs ingen træninger på motionshold, ungdomhold eller hos serie spillere, samt alle kampe og sociale arrangementer. På bestyrelsens vegne. Peter Wulff Formand