Bestyrelsen har konstituteret sig selv og fordelt ansvarsområder

I forgårs den 14.4.15 var der bestyrelsesmøde, hvor fordeling af ansvarsområder og sæson 15/16 var i fokus.
De fleste ansvarsområder er blevet fordelt. Det blev efter generalforsamlingen vedtaget nødvendigt med en fordeling af ansvar i bestyrelsen, så klubbens organisation kan udvikle sig i trit med de stigende medlemstal og dermed den øgede kompleksitet.
Derudover er der en række poster som ikke er blevet fordelt, men som bliver lagt i udbud til klubbens medlemmer, dertil også trænergerninger

10416572_828828350472115_1939344818006686713_n Mike Dette er et billede af Aalborg Flyers formand, Stefan Sinnavar villa

ebbe 1468781_666651320023153_652272911_n Zlatko ole

Den nye bestyrelse (øverst fra venstre): Jonas Kjær Nielsen, Mike Bing Grunnet, Stefan Sinnevar, Kasper Villadsen, Stefan Ebdrup, Søren Jensen, Jonathan Bruun, Ole Lentz

Fordelingen af ansvarsområder blev som følger:

  • Formand: Stefan Sinnevar
  • Kassér: Søren Jensen
  • Ungdomsansvarlig: Ole Lentz
  • Sponsoransvarlig: Stefan Ebdrup
  • Sportschef (1. holdsansvarlig): Mike Grunnet
    Varetagelse af den daglige drift af 1. holdet som holdleder, samt primus motor for ansættelsen af ny træner
  • Bredde-og trivselsansvarlig: Stefan Sinnevar
    Fokus på at fastholde medlemmer i klubben, sørge for at samarbejdet fungerer internt mellem holdene og internt på holdene. Hvis der er problemer med et træningsmiljø eller socialt, kan man kontakte Stefan.
  • Projekt 25/50/75 ansvarlig: Jonas Kjær Nielsen
    Flyers har sagt ja til at være spydspidsklub i DaFUs samarbejdsprojekt med DIF og DGI – der kommer meget mere om dette på et senere tidspunkt
  • Dommeransvarlig: Jonas Kjær Nielsen
  • Hjemmeside/kommunikationsansvarlig: Jonathan Bruun
  • Hjemmebane/udstyrsansvarlig: ingen valgt, kommer i udbud til medlemmerne
    Koordinering af sekretariat og kiosk i samarbejde med holdlederne. Sørge for, at der er styr på alt praksis omkring hjemmekampe. Ansvarlig for klubbens udstyr, vedligeholse og indkøb.
  • PR ansvarlig junior: I udbud til klubbens medlemmer
  • PR ansvarlig damer: Søren Jensen
  • PR ansvarlig 1. hold: Mike Grunnet
  • PR ansvarlig 2. hold: Stefan Ebdrup
  • Eventudvalg: I udbud til klubbens medlemmer
    Udvalget skal stå for at lave arrangementer, både floorball og ikke-floorballrelateret for at skabe større sammenhold imellem de forskellige hold i klubben. Dette kan bl.a. være fester eller indslag under hjemmebanearrangementer, fællestræninger osv.. Det tilstræbes at alle hold er repræsenteret her.
    • Repræsentant i Tornhøj, Sport og Motion: Ingen valgt, kommer I udbud til klubbens medlemmer

Den samlede bestyrelse, har besluttet at vi frem mod sæson 15/16 godt kunne tænke os frisk blod i samtlige trænerteams. Der er allerede fundet nye trænere til juniorafdelingen. Men vi kunne rigtig godt tænke os én dametræner mere og nye trænere til vores 2. hold. Vi sætter dette i udbud til klubbens medlemmer, og håber nogle fatter interesse for at være træner. Der er ingen som bliver efterladt alene, og der er masser af rutinerede trænerkræfter til rådighed til sparring, hvis man er grøn inden for trænergerningen.
Trænere i klubben er som udgangspunkt blevet lønnet med 500,- pr. sæson og samtidig får man 1100,- i kontingent rabat, grundet trænere kun skal betale passivt kontingent. Så selvom det ikke er meget er der lidt at hente økonomisk, hvis man ønsker at prøve sin kræfter af som træner.

Hvis man er interesseret for at blive dametræner, kontakt Søren Jensen.
Hvis man er interesseret i tjansen som 2. holdstræner kontant Stefan Sinnevar.

Skriv en kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.